Journey 2: The Mysterious Island

Har märkt att jag börjat skriva om mina "äventyr" dagen efter de inträffat. Alltså börjar det mesta med: Igår... Men i alla fall, igår var jag på bio med morbror, lillebror och syster. Det blev Journey 2 inne i stan. Åt lunch på Taco Bar och köpte en hel del godis inför bion. Är därför, än idag, i matkoma.

 

Sean Anderson partners with his mom's husband on a mission to find his grandfather, who is thought to be missing on a mythical island.

 

Jag tycker att filmen var bra, men det kändes nästan som att det gick för snabbt ibland. Älskar Josh, han är en riktigt talangfull skådespelare, och han och Dwayne utgjorde en bra duo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback