Och så var det äntligen helg

Tre dagar efter cirkelpasset och träningsverken har nu äntligen börjat försvinna. Kände mig otroligt gammal då jag gick omkring i skolan igår och klagade över trappor och hur jobbigt det var att behöva sätta och resa sig från stolar.
 
 
Kvällen spenderades hemma hos Rebook, som hade en sen födelsedagsfest, med trevliga människor. Tacos och cheesecake serverades. Singstar spelades (minus jag som satt och lyssnade) och Rita & Gissa kördes (weho!). Var så otroligt trött då jag kom hem. "Gud, med bussen skulle vi kommit hem halv 1. Jäklar vad sent!" Riktiga tonåringar vi är. Sofias pappa var snäll och gav oss skjuts från skolan - var ändå helt slut när jag kom hem.
 
Idag ska spanska göras. Rummet ska städas. Och övriga läxor (som jag just nu inte kommer ihåg) ska även försöka göras.
 
Har även börjat titta på andra säsongen av Sherlock och två avsnitt av Downton Abbey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback