Torsdag morgon

Just nu känns det som att livet håller på att bli bättre och bättre.
 
Igår var jag i Kista med Sofia och Reebok. Vi var och såg Skyfall (andra gången för mig), och fick då se, för första gången på storskärm, trailern för The Hobbit. Gissa vem som satt och hade hjärtklappning?! Är nu otroligt taggad. Bara 13 dagar kvar! Vi gick även in en kortis på H&M, och har nu bestämt mig att jag ska återvända dit med pappa.
 
 
Denna dag har börjat med sovmorgon, och jag sitter nu med en tallrik "bananpannkaka" (som egentligen bara består av banan och ägg, och borde därför inte kunna kallas pannkaka, men men) och hallon. Ett frukosttips från Sofia! Två tummar upp!
 
Dessutom, då jag tittade ut möttes jag av en snötäckt värld. YAY!!! Gud vad jag har väntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback