den 20 september 2012

Dagen började... Behövde skynda till bussen och hann precis. Men efter det har det gått uppåt.
   På engelskan fick jag en hel del beröm från min lärare (skryt, skryt) för en text jag skrivit för två veckor sedan. Det enda "dåliga" han hade att säga om texten var att den var alldeles för kort då han ville läsa mer. Han nämnde även att han hoppades på att min analys skulle vara lika rolig att läsa - något som inte kommer att hända då den är en röra på grund av tidsbegränsningen.
 
Då jag kom hem från en skoldag som slutade 14.50 gav jag mig ut på en joggingtur. Hemma åt jag en tallrik turkisk yoghurt med blåbär, hallon och rostade solrosfrön till mellis. Sitter nu och väntar på att duschen ska bli ledig, och på att mamma ska åka och hämta pizzorna (jag vet, jag vet!).
 
Imorgon är det äntligen fredag vilket betyder sovmorgon, börjar då 10.25 med matte. Ingen geografi, vilket jag fick reda på idag. Och svenska med mina coola klasskamrater och vår coola lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback