La raison derrière mon sourire

Denna dag har varit bra - även om jag vaknade kvart i sex av att min säng åkte ner på snedden. Jag har skrattat mer än jag vanligt brukar, och under lunchen kunde jag knappt sluta le. Det känns som att jag äntigen börjat komma tillbaka till verkligheten igen.
   Fast har tyvärr behövt spendera hela eftermiddagen med att plugga inför ett geografi prov jag har på torsdag och fredag. Just nu känns det verkligen som att jag inte kommer lyckas, men det är väll bara att fortsätta kämpa.
 
 
Här hemma har jag lagat mat med syster. Hon stekte köttbullarna medan jag kokade pasta (något jag är ytterst ovan vid). Kan säga att resultatet blev ytterst bra. Fick beröm av alla. "Pastan är kokad till perfektion." Om jag ska citera min kära fader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback