Söndag(ar)

Det känns som att alla söndagar ser likadana ut. Jag planerar att jag ska hinna med en hel del saker men jag lyckas ändå bara checka av ett fåtal saker på listan. Denna söndag ska det inte bli så. Jag har en lista (såklart, söndagar klarar man inte av utan en lista), men idag ska jag lyckas checka av hela listan.
 
Runt två ska jag iväg till Stinsen med Hanna. Ska då byta två av de tre blocken jag köpte igår, kom på att jag inte behöver dem - inte än i alla fall. Ska även inte köpa något som jag absolut inte behöver (ett undantag är om jag hittar en oversized stickad tröja). Innan dess och efter ska jag hinna plugga inför mitt geografi prov som ska göras på torsdag (E-del) och fredag (D - A-del). Känner mig redan stressad över detta.
   Har även planerat att städa rummet, egentligen är det inte mycket att göra. Plocka undan lite grejer på golvet och skrivbordet. Om jag har tid vill jag även sätta upp bilder på min högra garderobsdörr så att den blir klar någon gång (har gjort om den hur många gånger som helst).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback