tillbaka till civilisationen

Har efter fyra veckor på landet återvänt till civilisationen. Har verkligen saknat min säng, och mitt rum, och kände att jag började tröttna på att jobba i affären trots att det har varit roligt. Som vanligt känns det som att sommarlovet har gått för snabbt, och jag är inte redo att börja skolen igen på fredag. (japp, du hörde rätt! fredag!)
 
Under dessa fyra veckor har jag inte bara hunnit med att tjäna pengar. Jag har även läst en hel del böcker, och även tittat på några få filmer jag inte sett tidigare (bland annat Black Hawk Down som var otroligt bra).
 
the books I've read during summer 2013
 
 
♡ City of Glass av Cassandra Clare
♡ Warm Bodies av Isaac Marion
♡ A Game of Thrones av George R.R. Martin
♡ The Universe Versus Alex Woods by Gavin Extince
♡ City of Fallen Angels av Cassandra Clare
♡ The Maze Runner av James Dashner
♡ Gone av Michael Grant
♡ The 5th Wave av Rick Yancey
♡ City of Lost Souls av Cassandra Clare
♡ Delirium av Lauren Oliver
♡ Vampire Academy av Richelle Mead
♡ Vampire Academy: Frostbite av Richelle Mead
♡ Vampire Academy: Shadow Kiss av Richelle Mead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback