Arbete på Friends Arena

 
Gårdagen bestod av två stora event. Det första var det muntliga provet i matte. Var otroligt nervös inför detta, och tyckte det gick sisådär. Fick resultatet idag, och förstår inte riktigt hur det fungerar men jag fick full pott (7/7). Måste även lägga till att jag idag fick tillbaka historiaprovet (som gjordes i fredags), och det gick betydligt bättre än vad jag hade trott.
 
I alla fall, efter matteprovet begav vi (jag och the crew) till Friends Arena där vi hade arbete att utföra. Vi skulle sköta garderoberna. Det gick bra, och var inte så farligt som jag hade trott det skulle vara. Dessutom fick vi gå och titta på matchen i omgångar. Jag och Reebok fick se  Sveriges första mål, och även två av Argentinas. I loved it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback