we are the same and you're in my mind

En ledig dag mitt i veckan sitter aldrig fel, även om sportlovet inte ligger långt bort. Det här har nog varit en av mina mer oproduktiva dagar, även om jag inte skulle kalla dagen bortslösad. Har skrivit om företaget AstraZeneca; ett projektarbete som ska redovisas nästa vecka (gulp), tittat på Youtube-klipp, läst bloggar; bl.a. Zoes (även känd som Zoella), gått igenom tumblr och även fixat lite i mitt rum; min säng har numera ben.
 
Har även lyckats samla ihop lite inspiration under dagen. Medger att det mesta kommer från Zoes blogg. Ska börja säga ja till saker jag vanligtvis inte skulle. Ska försöka tänka positivt. Ska försöka inse att man inte behöver känna sig lycklig hela tiden för att må bra. Ska hitta saker jag tycker om att göra. Ska hitta saker jag skulle vilja göra, och sedan göra det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback