Do your best to enjoy your day

Trots att gårdagen kändes som en söndag var den bra. Jag fick träffa farmor och farfar, som bjöd på tacos i deras lägenhet efter vi varit och tittat på båt. Ni vet hur jag och tacos är - som gjorda för varandra. Vi åkte sedan direkt från Norrtälje till kussarna, som jag inte sett på cirka en månad. Alldeles för hemskt länge sedan eftersom de växer så otroligt snabbt dem där små knattarna. Vi bjöds på fika (tog faktiskt en bit morotkaka och en liten chokladboll, men hädanefter blir det inte mycket av sådant) och visade bilder från Nya Zeeland. Från detta lilla kalas åkte vi sedan hem för att laga middag och få gäster.
 
Som ni ser så var det en mycket trevlig dag, men på grund av att jag inte hunnit göra några läxor måste jag därför spendera hela söndagen med skolarbeten. Eller, hela resten av dagen då jag varit ute och gått med Sofia.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback