Gangster Squad

 
Denna efterlängtade z-dag (som jag egentligen bara väntat på i två dagar) spenderades med att göra absolut inga nödvändigheter. Och med inga menar jag verkligen inga. Det är först nu som jag sätter mig ner med halva geografi uppgiften kvar att skriva - denna ska redovisas inför helklass i morgon - och inser att jag måste titta på spanska filmen och läsa ett häfte inför historian imorgon.
 
Men självklart har hela dagen inte slösats bort. Jag har nämligen varit på årets första bio. Var och tittade på Gangster Squad med Sofia och Reebok. Tyckte att den var riktigt bra. En bra inledning på bio året 2013. (Visst är det konstigt att skriva året 2013. Det känns helt fel, och lika fel känns det att se det.) Måste självklart även tillägna en kommentar om hur snygg och stilig Ryan Gosling är (+ en bra skådespelare, så klart!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback