♡♡♡

Halvdagar känns verkligen som en gåva från ovan. Det är så otroligt skönt att bara behöva vistas i skolan runt fyra timmar per dag. Hallelujah! ♫ Spenderar mina dagar med att drömma om Luke Brooks - fuck you for being perfect! och göra allting förutom det jag borde göra; plugga. Har ett stort historia arbete som ska in på tisdag (döda mig nu) och ett stort sam-arbete som ska in veckan, det blev framflyttat idag, efter påsklovet samtidigt som två skolböcker - Interview with the Vampire och Den unge Werthers lidanden. Trots att jag borde sitta och arbete med något av dessa just nu väljer jag istället att omfamna prokrastinationen.
 
 
♡ Samhällsundersökningen ska in måndagen efter påsklovet istället för nästa vecka.
♡ Missade bussen i Norrviken och istället för att vänta på nästa som gick om 27
    minuter valde jag att använda mig av mina ben och vandra hem. Passade även på
    att köpa lunch på ICA - thaisoppa.
♡ Har blivit som min syster och börjat spamma på twitter (ni får stå ut med det) -
    lyckades tyvärr inte få Beau att följa mig denna gång men vänta bara.
♡ En av mina beställda böcker låg i brevlådan när jag kom hem - 14,000 Things to
   be Happy About och det är världens sötaste bok, både innehåll och storlek.
♡ Min syster har fått ett twitter-konto som följs av 4/5 Janoskians, och jag dör lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback