thank god it's friday

 
Var idag och handlade lite kläder i Stinsen med mamma. Har inte köpt nya kläder sedan jag kom hem från Nya Zeeland och har verkligen känt mig sugen på att köpa något nytt. Det slutade med att jag köpte två nya tröjor (ovan), en vaniljvit cardigan - världens mysigaste och två par strumpor; ett par med USA:s flagga och ett med Storbritanniens, allt från Gina Tricot.
 
♡ Min lärare är extremt taggad över min samhällsundersökning, och är rädd att jag inte kommer nå upp till
    hennes förväntningar.
♡ Har haft Ariana Grandes cover av låten Emotions på replay under dagen.
♡ I stort sett är alla youtubers som jag tittar på samlade på en plats, och jag är inte där.
♡ Jag vill ut och resa! Komma bort från skolan och bara leva. Ta mig till Australien och Nya Zeeland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback