Ett besök på Stinsen

Har inte skrivt på ett tag trots att så mycket har hänt. Anledningen är enkel: jag vill skriva om det som har hänt de senaste dagarna innan jag skriver om dagens äventyr, vilket innebär att jag inte skriver någonting. Lite kort och gott: Har sett både Ulrik Munther och Fun på Grönan, firat Valborg, cyklat en hel del, grillat korv och smores, varit på sleepover, och firat lillkusin som fyllde 5.
 
Drog ganska tidigt (lite efter 11) iväg till Stinsen med mamma och syrrorna. Mamma och lillplutten hade planerat att åka och handla ensamma så jag och Ella gick och var lite självständia. Bestämde mig i början av året att försöka spara lite pengar eftersom framtiden kommer att innehålla resor, och har sedan jag kom hem från Nya Zeeland (vilket var ett tag sedan) bara köpt en cardigan. På grund av detta har jag gått runt de senaste veckorna och känt att jag har absolut ingenting att ha på mig. Planerade att köpa en hel del tröjor då det känns som att det är den största bristvaran i min garderob - köpte en. Dagen förstördes dock inte, hittade flera saker som jag länge velat ha, och äntligen vågade köpa, bland annat en långkjol och en långklänning.
   Till lunch blev det Subway á la Rebecka (kycklingbröst, alla färska grönsaker - förutom grön paprika, och vitlökssås) och snapple.
   Ikväll kommer tjejerna över för att titta på Eurovision. Som ni kan förstå är det, och kommer att fortsätta vara en bra dag. Måste dock nu tampas med lite läxor (utöver det har jag gjort allt jag sagt att jag skulle göra idag; duscha, städa rummet och shoppa).
 
 

Kommentarer
Bella säger:

Åååh vad fint!! Älskar klänningen! :D <3

2013-05-18 | 16:59:15
Bloggadress: http://xbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback