Torsdag sitter jag i tankar

Precis som igår hade jag bara en lektion. Igår var det sam, idag var det engelska. Hade redan skrivit klart min engelska artikel och hade därför inget att göra då mina kamrater som jag ska spela in broadcasten med inte var klara. Kändes som en ganska onödig lektion. Men, men.
 
 
Hemma gjorde jag en god lunch (visserligen ser det inte så ut) av röd quinoa med tomat, fetaost, oliver, soltorkade tomater och parmaskinka. Läste lite mer i Insurgent, läste även lite imorse och har snart plöjt igenom halva boken - är verkligen kär i den här serien. Begav mig sedan ut på en springrunda (har inte varit ute på nästan två veckor - skäms). Efter springrundan belönade jag mig själv med ett glas hallon och äpple-smoothie samt en knäckemacka med keso. Och just nu sitter jag framför TV:n och tittar på finalen av Sveriges Mästerkock (de använde sig av introt till Game of Thrones när de skulle presentera resultatet - haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback