Welcome back, October!

 
Återigen har oktober och hösten anlänt. Fina färger, stickade tröjor, läsväder, halloween, lipsyl, doftljus, promenader, födelsedagar och firanden, filmkvällar, te, musik. Jag kan egentligen sitta och skapa en lista som ingen skulle orka läsa igenom, men det jag försöker få fram är att hösten för med sig flera underbarheter, och i stort sett blir allting så mycket mysigare.
 
Har skapat en liten lista med mål för denna oktober månad:
   ♡ Inte fuska med ätandet, alltså inte småäta, äta onyttigheter eller ta till ett onyttigt alternativ
       när jag inte orkar fixa ett mer hälsosamt.
   ♡ Träna minst tre gånger i veckan.
   ♡ Läsa minst fyra böcker.
   ♡ Inte gå att lägga mig allt för sent.
 
Har börjat titta på The British Bake Off. Det är något med matprogram som gör dem så himlans fantastiska. En nackdel är nog att man blir ganska sugen på det de lagar och bakar. Fast man blir även inspirerad till att själv börja spendera lite tid i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback