Äntligen SPORTLOV


Och så har man fått sportlov (äntligen!) en torsdag då Rudbeck har välsignat oss med en studiedag imorgon (tack gode gud!).


(Dock kommer inte sportlovet riktigt uppfylla sitt syfte som pause från skolan då en del uppgifter behövde följa med hem. Kör den gamla klassiska tekniken: tänker inte på det förrän jag verkligen måste.)

Självklart har jag då redan krupit ner i sängen, och ligger med datorn och tittar på PewDiePie – är ganska sen med att börja titta på hans videos, men som man säger: bättre sent än aldrig. Och ärligt talat är det ju Pewds kommentarer som gör det. (det kan aldrig finna för många saker/personer som får en att skratta oavsett vad.)

 

Troligtvis märker ni att detta är ett inlägg jag mest gör för att jag känner mig skyldig på grund av dålig uppdatering. Det är ju så många som läser denna blogg... Men ärligt talat är det nog mest jag som stör mig på att jag inte skrivit något på ett tag.

 

  Och avslutar med en liten reminder;

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback