monday / tuesday

 
Var ute på ännu en vandring igår. Beslutet tog docks ganska sent, eller egentligen inte så sent, men tänker man ljusmässigt så var det ganska sent. Så, gick så snabbt man kan genom sista halvan av rundan. Kom hem lite lagom svettig och med lagom immiga glasögon. Fick i alla fall den dagliga motionen, se lite fina färger på himlen och lite lugn och ro efter en dag på förskola (som faktiskt inte var hektisk eller fick mig att känna mig helt uttömd).
 
Har idag blivit inbokad för framtida jobb, helgresa till landställe med kompisar, och helgresa till landet med familj. Det känns betydligt bättre nu än vad det gjorde för några dagar sedan. Tack och lov för det.
 
Ska idag samla ihop lite mod och vandra ner till körskolan (ja, för mig krävs det guts att bara gå ner dit och prata), ska kanske baka cupcakes (har varit sugen på det ett tag nu, att baka alltså, inte själva bakelsen), och om jag finner mig själv extra ambitiös och ansvarsfull (och modig) kanske jag även tar och ringer runt lite för att hitta jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback