Det var ett tag sedan jag kom med en lista

Så här kommer en lista jag hittat.

HAR DU:
För många vänner:
Nej, enligt mig kan man inte ha för många.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Några få stycken.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ingen farlig.
Färgat håret: Nopp
Brutit några ben: Nej, aldrig någonsin
Några piercings: Nej, eller kanske hål i öronen gills?
Egen dator: Jepp, sitter vid den nu
Bra självförtroende: Troligen. XD
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag.
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Yes, flera gånger
Stulit någonting:
Aldrig.
Lämnat landet: Ja, på semester
Tuttat eld på nått: Nee.
Gjort något olagligt: Ska göra det. XD


HUR:

Går du: vet inte riktigt. Fast jag är kofotad.
Svarar du i telefonen: Hej det är Fanny. Ganska orginellt.
Fördriver du tiden: Med att ränsa alla mina filer på datorn och genom att läsa.
Mycket pengar har du: Jag har ingen aning.
Tjänar du pengar: Jag kännar pengar genom månadspeng. Inte en så hög summa.
Ofta diskar du: Bara om jag måste
Ofta städar du: Olika, när jag känner för det (för det mesta).
Många stör du dig på: Några stycken.
Ofta träffar du din familj: Everyday

TROR DU

Att du kommer bli något: Ja, jag tror jag kommer att bli något stort. XD
På gud: Lite tveksam vid den frågan. Förut gjorde jag det, troligen inte nu längre.
På rymdvarelser: Ja, varför skulle vi vara dem ända levande varelserna i ett stort universum?
Att folk tycker om dig: Jag har ingen aning. Och vill ärligt talat inte veta.
På ett liv efter detta: Nej, vet inte riktigt vad jag tror händer efter detta liv.
Att fiskar kan tänka: Kanske lite. :S
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback