En underbar jul

God Jul!
Det är julafton idag och det har varit en fantastisk dag.
Massor av fina presenter, och jag har fått en...
dator. Jippi!!

Det är en sådan "tv-dator" med ganska stor skärm.
Vi har ätit julmat och godis och kakor, just nu är jag propp mätt
och orkar inte en smula till.

Jag sitter vid min dator (såklart) och bloggar.
Den har ett skönt tangentbord och, den är helt enkel braa.
Neeej, den är bääst!

Jag älskar när man tittar på Kalle Anka och sedan (för oss)
kommer tomten. Fast idag var det en tomte och en tomtenisse/a
som kom.
Det var jag och min syster Ella som var utklädda.
Jag var tomtenissa och Ella var tomte, det var roligt.

På morgonen fick jag min dator, Ella en ipod och en högtalare till ipoden,
Love fick Wii, och spelen Sports och Mario Galaxy och sist och faktiskt min minsta
syster fick Nintendo DS Lite (vit).
Alla blev nöjda med sina presenter och vi har spelat Wii ganska mycket idag.

Släkten kom, mor- och farföräldrar, Kerstin och Lennart(mammas mosteroch hennes man), Sara och Cesar
(Mammas kusin Sara och hennes hund), Leif (min morbror), och sedan min familj.

Om några dagar ska mina kusiner komma. Det ska bli roligt :)

Jag skriver lite senare så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback