Magont!! Blääääh -.-

Hejsan alla läsare till denna coola blogg!

Idag var fick man efterrätter i skolan. Franska, var det!

Någon mandelkaka och varma bär...
Bären var mumsiga, mandelkakan var sådär och jag fick ont i magen av det.

Ont i magen är inget roligt, nene, magont är inget för mig!
Skulle gått på volleyboll men hade fööör ont i magen. X(

Surt! Inge volleyboll under en heeel vecka.

Man får väll ta och rycka upp sig lite grann.
Som Musse pigg!! Alltid go´ och glad!! =¤

Musse Pigg har ingen egen tidning eller, bara Kalle Anka...
Vilken utfrysning mot Musse, synd för Musse. Fast han är ju med
i Kalle Ankas tidning ibland. Det är tur för Musse (en mus i röda byxor och gula skor)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brb

Ska blogga om franska efterrätter i nästa blogg som kommer ut om ungefär 10 minuter...

Kommentarer
Lovisa säger:

Musse Pigg HAR faktist en egen tidning! Musse Pigg & CO XD Den finns i dom flesta bensinmacks butiker (dom som bara har sugiga tidningar och kalle anka)! Man ser den inte ofta men den FINNS! Jaja, jag gillar dina inlägg! "Ont i magen, inget för mig, nene" XD Skriv snart!
//Fly

2007-10-25 | 19:26:18
Bloggadress: http://windyfly.blogg.se
Anonym säger:

det finns vist en musse tidning...

2007-11-01 | 14:38:11
Bloggadress: http://zoossie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback