Fantasy club

Jag har varit hemma i 45 minuter nu.
Jag har ätit mellis, tittat på tv och nu bloggar jag lite.

Vi hde idrott i dag och vi hade basket.
Vi var tre lag, Det fanns blåa, vita och gröa laget,
jag och Julia var i det blåa laget.
Och Lovisa var själv hon var i det gröna laget.

Dem i det vita laget var lite taskiga.
En spelare fälde mig en gång och höll på att slita armen av mig (inte bokstavligt).
Men det gick ganska bra ändå.

None

Lovisa och jag har bildat som en sorts Fantasy club.
Vi är ju båda väldigt intresserade av fantasy varelser och allt som har med det att göra.

Vi kom på det idag och man måste fylla i ett formulär om man vill bli medlem.
Just nu är det bara jag och Lovisa som är med där.
Men man kan bli medlem.

Vi ska skapa en blogg till cluben och en mejl adress så man kan kontakta oss om man vill.
Jag kommer komma med mer fakta när cluben är mer "igång".

Jag hör av mig snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback