Jag glömde dem vilda

Jag skrev i förra inlägget om några djur ungar.
Efteråt - för några minuter sedan - upptäckte jag att jag glömt dem vilda ungarna.

Så jag tänkte skriva om några vilda ungar och sätta in några underbara bilder.
Men jag varnar er detta är farligt.

Varning!
Närma dig inte dem vilda djur ungarna.
Deras mammor kan ligga på lur och du vill inte dö idag.
Så jag råder er att hålla er på säkert avstånd.
Och kom ihåg, mata inte djuren.

Vi börjar med mitt favorit djurs baby - tiger ungen:

Inte kan väll någon motstå denna bild på denna underbart gulliga tiger ungen.

Vi går vidare till ett annat djur, nämligen giraffens unge - giraff ungar:



Jag vet att detta bara är två av dem vilda djurens ungar, men jag återvänder.
Under tiden; spana och se om ni ser en liten unge till ett djur.

Fakta Fanny kommer tillbaka snart.
Adjö adjö, fattar du vinken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback