Svarta vinbär en ny favorit

Jag har för en timme sedan anländigt hem från Stinsen.
Jag, Julia och Lovisa har varit i full färd med att shoppa.
Vi sprang omkring lite över allt, fast vi hann inte mycket.

Vi åt alla tre (såklart) glass,
jag tog after eight och svarta vinbär - svarta vinbär har blivit min nya favorit.
Lovisa tog mango (icke sorbet) och pistage.
Julia tog bara en kula (O_o) med kola.

Sedan gick vi lite och vi tittade in en snabbis på Lindex.
Där hittar både Julia och jag varsin topp/tunika.

Vi hade super roligt. Fast även om vi inte var där länge.
V funderar på att ha en liten sova över grej imorgon.
Men vi får se hur det blir.

None

Jag kom att tänka på att när jag skriver på min alldelles egna dator är det jätte lätt.
Handen behöver bara glida över tangentbordet utan minsta problem.
Men i skolan (på nedervåningen) då måste man banka på tangenterna för att dem ska funka.
Alltså kort sagt dem är tröga.

Love you all
xoxo Fu(a)nny girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback