Demokrati och roliga Friends

Jag såg nyss ett avsnitt av Friends, och det är det avsnittet när Rachel
har en pojkvän som snor från henne och Ross säger att han har en flickvän
fast han egentligen bara är barnvakt åt hennes barn.
Det är väldigt roligt, för då tar Ross också upp två tecken han och Monica brukade
använda när dem var små. Det är ett tecken som man gör istället för att
peka finger, och ett annat vet jag inte.
Jag hittade inte ett klipp från just det men jag hittade ett när Ross skaffar lysande
tänder.
 
Det är ganska roligt, och dem är verkligen vita. Vem har så vita tänder egentligen?

Och sedan på So, sista lektionen, hade vi en annan lärare, eller en som skulle bli
lärare, hon höll på att utbilda sig. Vi höll på att diskutera demokrati, vad det betyder för oss,
och om världen behöver demokrati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback