Gamla goda minnen

Detta minne är inte så jätte gammalt men ändå.
Det är ett roligt och vi gjorde det för ungefär en måndag sedan,
jag och tjejerna. Vi var nämligen på arosfortet, som jag nämt tidigare.
Det är faktiskt väldigt roligt där, pröva det gärna. Men det finns vissa grejer man
behöver veta till innan man vågar sig in där.

Om den röda lampan lyser, ta dig ut så fort du kan. Hela rummet släcks efter
ett tag och det är inte roligt att vara där inne då. Man får lite panik, och tänkt på
att vissa celler kan det finns trånga utrymmen m.m.
Och man borde ta med sig pannlampor, för det är mycket grejer man ska göra.
Det finns 35 celler och vi klarade bara 5 stycken. Men jag tycker att
det viktigaste var att vi försökte. Och vi försökte på alla.

Jag fick lite panik på en av cellerna, det hette fängelset. Och när jag och Lovisa gick
in själva. Och när vi var på det minsta utrymmet släcktes allting. Jag fick
verkligen panik då. Men som tur var hade jag Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback