Shock - Clothes I want


Väldigt snygg munkjacka, fram och baksida. En svart midjekjol, snygg.

En liten tjockara tröja med luva, lika snygg. Och sedan en snygg röd kjol
med band. Den högst upp är svart, och den reden här nere är röd och svart.
Gillar dem väldigt mycket allihoppa. Fast dem är väldigt dyra, men jag får se
med mamma eller pappa om jag kan få något av dem här plagen.

Och sedan har i dem här snygga armvärmarna.
Jag älskar verkligen dem alla, har väldigt svårt att
välja mellan bara en. Och eftersom jag är väldigt
kall om mina händer och armar så skulle det vara
bra med ett par av dessa, eller två.
Jag gillar att det är snöre på dem alla, det blir bättre.

Om ni blev imponerade kan ni alltid gå in på Shock.
Men allt är ganska dyrt, jag vet inte riktigt om kvaliten. Den är ganska bra tror
jag, jag fick tipset från en vän och har blivit inspirerand av deras kläder.


Kommentarer
Seyma säger:

Hej, cool blogg. En sånkjol har min kuziin! Är verkligen sjukt snyggt. KOmmentera min blogg!

2009-02-12 | 08:59:31
Bloggadress: http://twiiilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback