Sing Halleluja...

Kommer inte på någon bra rubrik. Och jag känner bara för att tänka på halleluja moment.
Ibland när man gör roliga grejer så dyker det ibland bara upp Halleluja moment i sitt huvud.
Så är det i alla fall med mig.

Dagen har inte riktigt varit halleluja. moment. Vi hade hemkunskap inte så svårt, vi skrev
om någonting - evo - vegetarian, det är vegetarianer som inte äter kött, kyckling eller fisk
men dem äter produkter från djuren som t.ex. ägg och mjölkprodukter.
På So:n pluggade vi inför provet, vi håller på med Naturens inre krafter. Ni vet om alla
dem där jordbävningar, tsunamis, skalv och platorna som rör sig m.m. Det är inte så
svårt, det är faktiskt ganksa roligt tycker jag. Inte så roligt, men jag tycker att det är intressant.
På No:n håller vi på lite smått med elekricitet, vi håller på med sådana grejer. Jag kommer
inte ihåg så mycket just nu. Men annars är det inte heller så svårt när man kan det,
man måste bara träna lite mer. Och sedan är vi här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback