Tisdag

Sitter i skolan och har precis fyllt i en sådan Olweus grej. Alla har tröttnat på det efter många år av samma sak om och om igen. Man ska fylla i om man blivit mobbad, om man har mobbat någon och om man har sett någon bli mobbad. Jag har inte blivit mobbad, jag har inte mobbad någon och jag har inte sett någon bli mobbad. Då blir det mer så man sitter och klickar sig framåt.

 

Just nu känner jag mig ganska lugn, men jag vet att så fort nästa lektion börjar och så fort jag kommer hem så kommer jag bli otroligt stressad. Imorgon har vi en engelska redovisning. Man ska ha valt en låt och så ska man snacka kort om den innan man spelar upp låten. Jag har valt låten 'Falling In Love' som såklart är gjord av McFly. Jag har skrivit klart min text, som jag gjorde igår, jag måste bara träna in den så jag kan prata flytande i morgon. Jag är skit nervös inför sådana grejer det är därför jag känner mig lite skakig. Jag önskar att vi fick en till lektion för att förbereda oss, vi har faktiskt bara fått två lektioner. Men jag vet inte... jag hoppas det går bra i alla fall.

 

Sedan har vi spanska prov på torsdag, som vi egentligen skulle ha idag fast ingen visste om det. Vår spanska lärare var snäll och flyttade fram det till nästa lektion, som tur var. Jag måste träna till det också. Det blir lite sista dagen plugg de närmsta dagarna, idag ska jag plugga engelskan som är till imorgon, och imorgon blir det spanska plugg som är till dagen efter.

 

Jag önskar att de kunde tänka på oss lite, alla vill ge oss läxor och tänker inte på att vi kan bli urstressade... om man nu kan bli det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback