STÄDNING

Idag ska jag göra några allvarliga uppgifter som jag har planerat att göra ett tag.

 

Första grejen är att jag ska städa mitt rum. Det ser ut som att någon har exploderat här inne, och att den någon var fylld med kläder, kuddar, damm och böcker. Mitt rum ser inte så gästvänligt ut.

 

Andra, jag ska pröva hur bra mina sy skills egentligen är. Jag behöver göra en kjol till min Naruko cosplay, och om mina sy skills är bättre än vad jag anar så kanske jag även kommer att göra Lucy's dräkt själv, istället för att köpa den och slösa massor av pengar.

 

Tron på att jag kommer lyckas med det här på bara en dag… jag vet inte. Jag blir alltid distraherad av saker, och jag glömmer bort vad det är jag egentligen ska göra. Just nu, ska jag egentligen städa mitt rum, men jag tänkte att jag kunde skriva det här och informera er om det, så att alla hänger med i svängarna. Någon minut tidigare höll jag på att samla ihop alla hårsnoddar och bestämde mig för att pröva Lucy's frisyr. Det ser faktiskt ganska bra ut, men min hårfärg är lite mörkare än Lucy's.

 

SLUTA DISTRAHERA MIG! TT_TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback