En runda i Stinsen

Efters kolan åkte jag till Stinsen med Julia och Bella. Egentligen skulle Lovisa komma dit senare efter sitt utvecklingssamtal men hon kunde inte eftersom hennes mamma inte hade tillgång till en bil.

Vi gick på en gång in i Akademibokhandeln eftersom jag ville köpa lite manga böcker. Jag ville köpa fyra men efter att Julia sa att jag slösar alldeles för mycket pengar på manga så la jag tillbaka en bok.

Vi gick in i alla affärer vi kände för, bl.a. Gina Tricot, H&M, BikBok, Carlings (min absoluta favorit affär) m.m. Jag ska tillbaka till Carlings snart, för ett tag sedan hade de rea på nästan allt i deras sortiment, nu har de fått in flera nya saker. Jag ska storhandla. På killavdelningen där finns den en tröja där det står 'Cry emo cry'. Jag såg den på en kille som gick förbi och eftersom jag är lite svag för emo killar så tyckte jag att han var hemsk som bar den tröjan, fast den var ganska snygg och nu vill jag själv ha den. Fast eftersom jag är galen i emokillar så ser jag ingenting hemskt med att bära den tröjan.

Började även fundera på vad jag skulle köpa till Lovisa, som fyller år om ett tag.
Har ett par idéer, men jag köpte ingenting eftersom jag inte är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback