Ibland tror jag att Misha vill skrämma livet ur oss

Igår blev det bekräftat att Supernatural kommer att få en sjunde säsong. Det har även flugit omkring en hel del rykten om att Castiel kommer att bli dödad, och att Misha Collins inte kommer att återvända för den nya säsongen. Jag älskar Misha otroligt mycket, men det här skrämde mig lite innan jag förstod att ryktet verkligen var falskt.

 

Det är svårt att förklara hur mycket jag älskar Misha. Det här får mig att skratta. Han fick verkligen min dag att bli ljusare. Både att Supernatural får en till säsong, och Misha's sätt att berätta det.

 

J2's bodyguard och Jensen's fru Danneel har även använt twitter för att berätta att ryktena är sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback