Första skoldagen - check!

Jajamens an. Nu är jag officiellt en första ringare.

Jag tycker att jag haft tur med klassen. Fast det är bara fem killar och de resterande elva är tjejer. Önskar att det hade varit fler killar (för de är enklare att umgås med), men det känns ändå bra. Eftersom vi bara är sexton så tror jag inte att det kommer dröja länge förrän vi lyckas bli en klass. Och jag tror och hoppas att jag snart hittar min plats i gruppen. Under dagen fick jag en massor av papper, köra ett par namnlekar, och ta kort för lunchkortet.

 

Jag hoppas i alla fall att vi kommer att bli lika tajta som kussen säger att hennes klass är.

 

På tal om kusiner. I helgen ska jag ner till dem igen för att Erik ska konfirmera sig. Jag har än inte bestämt vad jag ska ha på mig, men det fixar sig säkert. Precis som frågan om vad jag ska ha på mig i skolan i morgon. Det kanske låter lite barnsligt men jag vill göra ett gott intryck på mina klasskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback