Narnia - min nostalgi

Kan börja med att meddela att jag hade det jättetrevligt igår även om filmen skrämde upp mig en aning (som tur är så var det mest under filmen som jag var skrämd). Träffade två nya personer, vilket betyder två nya vänner på facebook (jag vet - score).

 

Den här dagen har jag varit på dop för lillkussen. Efter besöket i kyrkan bjlds det på fika. En hel del fika. Är fortfarande mätt. Mysigt att träffa släkten. Hade på mig ett blusliknande linne (se ovan) som jag fick av en kompis. Har hemskt nog inte burit det tidigare.

 

Sedan blev det även en film med familjen. Det blev en klassiker: Narnia - Häxan och Lejonet. Tänk, första gången jag såg den filmen var jag bara 10 år. Narnia kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback