Harry Potter fest

Jag hade jätteroligt i går.
Alla åtta (mig inkluderat) hade blivit insorterade i ett hus. Två till varje hus. Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw, Slytherin. Själv var jag en Gryffindor. Man fick klä upp sig i "skoluniformer". Själv hade jag en vit skjorta instoppad i en svart kjol, min Gryffindor slips, robe och trollstav (från Wizarding World of Harry Potter).
Till middag blev det pannkaka med massor av tillbehör: nutella, bär, socker, butter beer syrup (sirap), glass, grädde, sylt och några fler saker. Det var läskigt mättande, jag behövde bara äta två pannkakor innan jag var mätt. Fast jag orkade ändå lite snacks. Chips, dipp, gurka, godis och ostbågar åt vi medan vi tittade på Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1.

 

Hade faktiskt köpt jelly beans. Satte en fin liten skylt i skålen. Jag älskar hur det såg ut. Det såg verkligen ut som Bertie Bott's Beans in Every Flavour.
Fick även jättefina presenter:
  • Nalle Puh Pezz
  • Jelly Beans
  • Peter Pan plushie som min kompis har sytt för hand
  • Tröja
  • Massor av chupa chups (klubbor)
  • Kit från Body Shop
  • Nutella
  • Presentkort på BR
  • Presentkort på Akademibokhandeln
  • Armband
  • Silly bandz
Kände mig väldigt glad när jag vaknade upp på morgonen, vilket inte är så vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback