Förkylningar som sprider sig

Jag har lyckats ta mig igenom hela skoldagen även om det har gått lite trögt eftersom jag är förkyld. Fast jag är inte den enda, det är flera andra som sitter och snörvlar och hostar i klassrummen. Jag har känt mig helt slut hela dagen, men i morgon tänker jag ta en alvedon innan jag ger mig iväg. Det känns inte som att stanna hemma är ett alternativ eftersom jag troligen kommer att missa en hel del.

 

Under lunchrasten fick jag träffa ett par av Louise's klasskamrater från IB-linjen. De var riktigt trevliga. Man kan säga att de var lite utav min sorts människor. Det var en tjej som gillade manga, och kommenterade mina pins på väskan. Det var roligt att hänga med dem även ifall jag inte känner dem, och i vanliga fall brukar jag vara blyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback