Kärlek till saftsoppa

Här sitter lilla jag framför datorn med ett glas saftsoppa medan första säsongen av Game of Thrones spelas på TV:n. Då jag igår var och handlade mat inför helgen med pappa passade jag på att köpa DVD:n. Nerverna inför The Hunger Games håller på att byggas upp. Äntligen är det dags! Efter att ha väntat ett riktigt bra tag. Snart gäller det!

 

Jag vet att du hoppades på att inlägget skulle sluta där, men nej. Eftersom det var ett tag sedan jag berömde min klass tänkte jag att det var dags igen. Även om jag bara har känt de här personerna i sju månader känns det ungefär som att vi är en familj. Man låtsas att reta varandra. Det är enkelt att skratta tillsammans. Jag känner mig oftast trygg i den nya miljön. Känner mig lyckligt lottad som fått lära känna de här underbara människorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback