Vilken underbar värld

Så, på senaste tiden har inte många saker hänt. Jag har fått tillbaka både historian och samhällskunskapen och det visade sig att jag lyckats betydligt bättre än vad jag hade trott - A respektive B. Förlåt för denna information men lite skryt får jag plats med.

 

Planer har även gjorts för morgondagen och lördagen. Imorgon blir det The Avengers med Becks - för mig blir det andra gängen men det skadar inte. Om ni har sett filmen så förstår ni varför. För er som inte har sett den - it rules! Efteråt kommer någon timme spenderas i Kista med Sofia då kläder eftersökes.

 

På lördagen hålls mitt någon månads sena födelsedagskalas - om man vid denna ålder tillåts kalla det så. Tema: länder. Själv ska jag (ganska självklart) vara Storbritannien. Vilken middag som kommer serveras och vilken film som kommer visas är ännu inte bestämt men ett flertal idéer cirkulerar runt i mitt huvud.

 

I stort sett känner jag mig tröttare men lyckligare.
Sex skoldagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback