Divergent: First Look

 
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur taggad jag är för denna film;
AKSJHDKAJSHKSJDHFKSJHDAKJHSDKJAHS!!!
 
Det är verkligen en fantastisk bok (skriven av Veronica Roth), och jag känner mig sugen på att läsa om den. Har dock bestämt mig för att läsa lite andra böcker emellan, har faktiskt ganska många olästa böcker i min bokhylla. För några dagar sedan fick vi en sneak peak av detta klipp, denna sneak peak var på tio sekunder och jag flippade ut. Tänk då hur jag reagerade till detta! Jag får spader. Jag vill verkligen se denna film nu. Den ser så fantastisk ut, och det känns som att de lyckats fånga rätt anda.
 
Theo James känns som den perfekta Four, och jag tror att Shailene Woodley kommer att vara en fantastisk Tris. Jag är verkligen så otroligt taggad på denna film. 21 mars nu, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback