Vampire Academy trailer

 
Halv två i morse släpptes trailern till Vampire Academy: Blood Sisters. Har väntat otroligt länge på denna film, och  för en vecka sedan tog jag på mig uppgiften att läsa om hela serien. Är nu på bok fyra, och har faktiskt inte läst bok fem eller sex. Jag vet - shame on me!
 
Trailern ser i alla fall fantastisk ut. Önskar att filmen kom ut nästa vecka så att jag inte behövde vänta 183 dagar för att se den. Men snart kommer fler stills ut, och sedan kommer vi att få en hel trailer. Jag hoppas att de matar våra behov genom att ständigt ge oss nya material. Har utvecklat en girlcrush på Zoey Deutch. Av det vi fick se i trailern tror jag att hon kommer vara en fantastiskt Rose. (Tänker fortfarande att Adrian ska vara med i den här filmen.)
 
Det var synd att man bara fick se små klipp av allting, t.ex. träningen, men det är trots allt en teaser trailer. Men det betyder att det finns mer att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback