We let it go

Historiaprovet gick inte värst bra. Är inte ens säker på att jag får E. Men var egentligen mest orolig före provet. Efter glömmer jag nästan bort att jag gjort det. Det är som att det inte spelar någon roll längre. Nu ligger i alla fall området Sveriges historia 1939 - idag bakom mig.
 
Skoldagen har flytt på ganska bra trots min trötthet. Historia, matte, lunch, geografi, sam. Och med inställd spanska slutade jag tio i tre. Weehoo! Fredag, gud vad jag har saknat dig.
 
Har varit och handlat mat med pappa och passade då på att stoppa ner en hel del mumsiga saker i matkassarna, som t.ex. en hel del frukter (bananer såklart), keso, avocado och frysta bär. Nu är det goda frukostar och mellanmål som gäller igen.
 
I förra inlägget la jag upp en video med tvillingarna Harries som jag har storförälskat mig i. De är helt underbara. Jag menar, marry me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback