In a while, crocodile

Om du hittar någon som är tröttare än mig just nu ger jag dig en applåd. Det känns som att klockan är 22, och det som är ännu mer irriterande är att jag inte var så här trött igår. Damn you jetlag!!!
 
Idag har jag tänkt igenom ett par saker medan jag tagit mig igenom ännu en skoldag. Den första saken är att tre veckor utomlands med sommar var precis vad jag behövde. Innan jag åkte hade vinterdepressionen lyckats gripa tag i mig. Jag älskar vintern och julen, men folk har rätt när de säger att mörkret får en nedstämd. Nu när jag är tillbaka mår jag mycket bättre. Kanske är det för att jag fått tre veckors vila (en mer än alla andra - hehe) men jag tror även att sol, värme och allt annat som semester för med sig har spelat en stor roll i det hela.
 
Det andra är att jag, efter två dagar i skolan, har insett hur mycket jag har saknat alla. Kanske tjatar jag, men nu då jag faktiskt känner mig lyckligare (igen) uppskattar jag deras närvaro ännu mer. Jag pratar nu inte om de människor som jag står närmast eftersom dem alltid lyckas få mig att må bättre.
 
Kort och gott har denna resa gjort mig gott, bortsett från jetlagen såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback