The Internship

 
     Two salesmen whose careers have been torpedoed by the digital age
    find their way into a coveted internship at Google, where they must
    compete with a group of young, tech-savvy geniuses for a shot at
    employment.
 
     regissör: Shawn Levy, släpptes: 2013, genre: komedi
 
Har varit utan bio i över en månad, och passade då på att, denna vecka, gå på bio en hel del. I måndags var jag och såg Dumma Mej 2 med brorsan och lillesyrran. Det var en helt underbar film! Den fick mig till och med att gråta av skratt. Med sådana filmer blir man aldrig för gammal för. (Snart dags för Monsters University!) I onsdags åkte jag iväg till Kista för att gå på bio igen, den här gången med Rebecka (som precis kommit hem från England). Körde indiskt till middag och The Internship till bio.
 
Det var en skön film som fick oss att skratta högt (högst i hela biosalongen). Trots att det inte riktigt var en typiskt måbra-film fick den en att må bra. Mådde alltså super när jag gick ifrån biosalongen. Vince Vaughn och Owen Wilson är fantastiska tillsammans, och har en liten grej för Dylan O'Brien (precis som alla andra). Ännu en film som kommer att köpas när den kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback