Sommar nödvändigheter

Har skjutit upp inhandlingen av en bikini allt för länge, enligt mig, så bestämde mig för att idag var det dags. Jag vet inte om alla upplever detta, men jag tycker inte direkt att det är kul att pröva (och ha på mig) bikinis. Är som sagt en lång köttbulle. I alla fall så lyckades jag hitta en fin på Stadium som jag köpte. Då jag och min syrra hade lite tid kvar att spendera innan mamma skulle hämta oss gick vi in en snabbis på Akademibokhandeln. Där köpte jag av farten fyra böcker: City of Bones (trean i The Mortal Instruments) av Cassandra Clare, Gone av Michael Grant, Fallen (sista boken i Hush Hush-serien, som jag redan har läst men inte hade ett eget exemplar av) av Becca Fitzpatrick samt boken Beautiful Creatures av Kami Garcia & Margaret Stohl. Blev glatt överraskad i kassan då det visade sig att det var fyra för tre, och med det sparade jag 99 kr. Ca-ching!
 
(Trots att jag har ett flertal böcker här hemma som jag ännu inte har läst har jag köpt nya böcker, men ni vet... vad är livet utan böcker?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback