Två nya böcker (oops!)

 
Var igår och köpte presenter till mamma som fyller år idag. Grattis underbara mamma! Då vi var inne på Akademibokhandeln för att köpa ett kort frågade jag pappa om det var okej att jag plockade på mig en bok. Eftersom han själv då insåg att han ville köpa två böcker sa han att jag också kunde få två böcker (fyra för tre). Det blev andra delen av A Storm of Swords (tredje boken) och A Feast For Crows (fjärde boken) i A Song of Ice and Fire-serien. Trots att böckerna är väldigt tjocka så är de välskrivna och man fastnar. Sitter nästan alltid och är fascinerad av hur bra Martin skriver.
 
Kuriosa: Idag under lunchrasten då jag satt och läste min bok kom Melina och frågade vad jag läste. Vi pratade lite och sedan hoppade en kille som satt bredvid in i samtalet (tror att Melina kände honom lite grann), vilket var kul. Dock hade han läst alla böcker, och Melina har påbörjat fjärde boken så de fick akta sig för att inte avslöja någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback