Var det någon som sa nya böcker?

 
Mamma hade sett att det var 20% rea på böcker i Akademibokhandeln för dem med MedMera-kort, och idag drog vi iväg till Stinsen för att köpa ett par böcker. Man måste ju passa på! (Jag har ännu inte hunnit läsa ut alla böcker jag beställde senast, men har kommit en bit.)
 
     ♡ Angelfall av Susan Ee
     ♡ A Storm of Swords I: Steel and Snow av George R.R. Martin
     ♡ Lies av Michael Grant
     ♡ Shadow and Bone av Leigh Bardugo
     ♡ Beautiful Chaos av Kami Garcia och Margaret Stohl
 
Passade även på att köpa nytt kludd, och även en helt vanlig skrivbok som jag ska börja använda som dagbok, eller journal, eller vad man nu vill kalla det. Tänker så himlans mycket hela tiden, och behöver skriva ner saker om jag vill komma ihåg dem. Ska skriva ut bilder och klistra fast dem på framsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback