Studentskiva

 
Var igår iväg på studentskiva (RAVE!!!) annordnat av Julias klass (samt en till). Började med att träffas hemma hos mig där vi till största del färgade mitt och Sofias hår med de olika hårsprejerna vi hade köpt - japp, all out! (nästan) Det bästa hade dock varit om färgen lyste i mörker - så himlans coolt det skulle ha varit. (Lite övning inför Rudbecks rave.)
 
Hade otroligt roligt. Vid tolv steg vi in på dansgolvet och dansade i stort sett nästan non-stop till tre. Så otroligt roligt. Dessutom är det skönt att man inte känner många, det blir lättare att släppa taget. (Vågade dock inte vara i centret av vår danscirkel - nästa gång!)
 
Klarar mig nu på dryga 2,5 timmars sömn. Förvänatvärts bra - i alla fall nu när jag är hemma och inte behöver göra något produktivt. Har duschat och känner mig fräsch - håret luktar inte längre rök. Dock var det tråkigt att färgen försvann, inte för att jag vill ha kvar den men jag är ganska säker på att när det ska göras om till nästa raveskiva kommer det inte att se lika bra ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback