Sista skoldagen!!!

Idag gick jag sista riktiga skoldagen; alla skoluppgifter har blivit inlämnade; och det är bara en vecka kvar tills studenten tas. En vecka! Det är helt galet. Absolut åt skogen galet. Det här sista året har verkligen gått otroligt fort, ändå känns det som år sedan jag gick filosofi och psykologi. Ibland är det där med tidsuppfattning ganska skevt.
 
En kort picknick hölls efter skolan med mentorsgruppen, eller den lilla delen som orkade dyka upp; vi var sju, mentor inkluderad. Det fikades lite, Sofia hade varit snäll och brett en macka åt mig hemma hos henne. Var egentligen inte hungrig, men skippar att äta mellis hemma istället. Sedan kördes det även lite kubb; självklart vann mitt lag, vilket verkligen var min förtjänst. *host* *host* Kommer verkligen kännas konstigt att inte träffa vissa klasskamrater efter studenten.
 
Det är ändå ganska skönt att jag har lite saker att göra de kommande dagarna, annars skulle jag bli otroligt uttråkad då det inte finns några inlämningar, redovisningar eller uppsatser att stressa över.
 
idag: köpa present till mentor
imorgon: kanske gå på studentmottagning
fredag: äta på Vapiano med the buds
lördag: fira Hannas födelsedag
söndag: eventuell reunion med Polen-familjen
 
Ska under denna tid även hitta ett par skor till studenten samt inhandla alla presenter; ska INTE springa omkring dagen innan för att hitta allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback