Dagens lunch

 
Juice cleansen gick åt skogen då lunch-juicen gav en kväljningar och man redan var helt slut på energi - klockan var då tre och vi hade hållt på i fem timmar. Ibland blir det inte riktigt som man tänker sig, men Sofia och jag tömde juicen i vasken och stekte och åt istället korv med bröd - bästa beslutet någonsin! Ärligt talat, mat har aldrig smakat så gott.
 
I alla fall, jag har precis ätit lunch och försökte återskapa en sallad jag ätit i Polen; med rökt lax, brieost, tomat och lök. Ny favoritsallad, verkligen underbart god. Körde även på ett hamburgerlock med pesto och mozzarella i mikron. Tänka sig att jag hade missat denna måltid om vi fortsatt med juice cleansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback