Födelsedagsmiddag

Nu är det dags att komma igång och skriva igen. Men ni vet att ibland är det så att man gör många roliga saker, som verkligen är värda att skriva om, men det går bara inte att få ner det i ord. Inte? Okej, men så har i alla fall jag känt den senaste månaden. Jag har fyllt år, det har varit filmskiva, Sofia hade födelsedagsmiddag, mösspåtagning, Björnstammen, valborg och en massa annat roligt som jag velat imprinta i mitt minne så att jag aldrig glömmer bort det. I alla fall, nu tänkte jag ta mig i kragen och skriva om gårdagens festligheter (för jag skriver alltid om gårdagen).
 
 
Efter halv sju började vännerna dyka upp. Är så otroligt lyckligt lottad som har träffat dessa pinglor. Som Sofia sa, "mina vänner är bättre än dina vänner."
 
Fläskkarré, hemmagjorda pitabröd, grekisk sallad och tzatsiki till middag. Sorbet samt kiwi och passionsfrukt till efterrätt. Det blev även varsitt smore mot kvällens slut. Fick massor av fina saker; tvål och body lotion från Rituals, listography, Paper Towns av John Green, puderborste, en fin burk med tea, en underbar tavla med ett collage av bilder, amerikanska mått, ett presentkort på bio och en hel del fina kort. Säger det igen, men är så himlans glad över att ha mina vänner.
 
 
Sedan måste jag även dela med mig av att jag är klar med svenska nationella. Höll mitt tal, de spontana kommenterarena var positiva (kan bli så himlans glad av sådant), och det är bara så skönt att det är avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback